KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED JA VASTUSED
TOODETE TELLIMINE JA TAGASTAMINE
K: Kas kogu täispuidust mööbel on Eestis toodetud?
V: Jah, MSL wooden furniture mööblivalik on toodetud Eestis. Samuti on meie e-poe valikus olev Palmako aiamööbel toodetud Eestis.
K: Kas tellitud mööbel saabub kokkupandult või detailidena?
V: Kokkupanduna toome kohale peamiselt kapid, kummutid ja riiulid. Muu mööbel saabub üldjuhul detailidena. Vastav märge kokkupanduna tarnimise osas on toodet tutvustavas tekstis.
K: Kas tellitud toote saab tagastada?
V: Jah. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi või ei meeldi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate kogu raha tagasi. Loe täpsemalt tagastamise tingimuste kohta
K: Kas mööblit saab kuskil näha?
V: Füüsilist poodi mööbli nägemiseks ja katsumiseks meil ei ole.
Soovi korral on võimalik tulla toodetega tutvuma meie tootmisesse Järvamaale, Järva valda. Täpsem kontakt SIIN.
MAKSMINE
K: Kuidas ostu eest tasuda saab?
V: Kui teete tellimuse, siis on Teil võimalus tasuda arve pangalingi maksena, pangaülekandega, krediitkaardiga või taotleda järelmaksu Teile sobivaks perioodiks.
K: Kas tellimuse eest saab tasuda ka mitmes osas?
V: Jah. Teil on võimalus tellimuse eest tasuda kiirelt ja mugavalt kolmes võrdses osas kolme kuu jooksul ilma lisatasudeta (valides makseviisiks ESTO 3) või taotleda järelmaksu pikemaks perioodiks las LIISI järelmaksuga või ESTO järelmaksuga. Sobiva makseviisi saate valida tellimuse vormistamisel.
K: Kui suur peaks olema palk, et järelmaksu taotleda?
V: Palga suurus ei ole määrava tähtsusega. Järelmaksu saame pakkuda, kui krediidi summa ühes kuus ei ületa 40% ühe kuu keskmisest palgast. Iga toote juures saab mugavalt järelmaksu kalkulaatori abil arvutada kuumakse summa.
K: Kuidas saan kasutada MSL e-poe kinkekaarti?
V: Kui olete saanud kingituseks MSL e-poe kinkekaardi ja soovite sellega tellimuse eest tasuda, siis tellimuse vormistamisel kirjutage kinkekaardi kood lahtrisse „Kupongi kood“ ja maksmisel rakendub soodustus.
K: Kuidas kasutada sooduskoode ja kuponge MSL e-poes?
Sooduskoodi saab sisestada ostukorvis vastavasse lahtrisse enne tellimuse kinnitamist. Kui kood on kehtiv, arvutatakse allahindlus automaatselt.
Palun pane tähele:
-
Sooduskoode ei saa omavahel kombineerida – kehtib ainult üks soodustus korraga.
NB! Eraldi personaalsed sooduskoodid võivad kehtida ka kombineeritult. Sellest informeerime klienti. -
Sooduskoodid kehtivad vaid märgitud aja jooksul ja ei rakendu tagasiulatuvalt juba vormistatud tellimustele.
-
Mõned soodustused (üldised kampaaniad) rakenduvad automaatselt – sel juhul pole vaja koodi sisestada.
Kui sooduskood ei tööta, veendu, et:
-
Kood on õigesti sisestatud
-
Kood ei ole aegunud
-
Tellimus vastab kampaania tingimustele
Kui vajad abi, kirjuta meile julgelt!
K: Kas pakute ka e-arvega maksmise võimalust?
V: Jah. E-arvega tasumiseks vormistage tellimus. Kirjutage e-arve soov tellimuse kommentaaride lahtrisse. Tellimuse vormistamisel saate eraldi märkida maksja ja saaja andmed. Maksevõimalusena valige "Panga ülekanne". Peale seda saate tellimuse kinnituse automaatselt e-mailile kuid me saadame eraldi arve e-arvete keskkonda.
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
K: Kas kaup tuuakse ka viiendale korrusele?
V: Jah, sõltumata korrusest tuuakse kaup Teie ukseni tasuta. Kui tellitud aadressile on eritingimused kohale pääsemiseks siis palume sellest tellimuse kommentaaride lahtris kirjutada.
K: Kas tellitud kaup tuuakse tuppa?
V: Jah, tellitud kauba puhul saate tarneviiside valikust valida kauba tuppa toomise. Tuppa toomise ja soovi korral paigalduse tasu lepitakse kokku iga tellimuse puhul eraldi. Loe täpsemalt MSL e-poe tarnevõimaluste kohta
K: Kas kohaletoimetus kehtib ka saartele?
V: Jah. Toimetame kauba kliendini kõikjal Eestis ning loomulikult ka saartele. Saartele transpordil lisandub transpordi tasu, mille osas saadame peale tellimuse esitamist hinnapakkumise. Saartele tellides valida Ostukorvis transpordi viisiks "MSL kuller".
K: Kui pikk on toote tarneaeg?
V: Toodetel on erinev tarneaeg. Iga toote tarneaeg on märgitud toote lehele. Tellimuse kinnitamisel anname teile e-mailiga teada kauba saabumise aja.. Kui tarne kuupäevas toimub muudatusi, siis anname sellest teile kohe teada.
PÜSIKLIENDIKS REGISTREERUMINE
K: Mis maksab kliendiks registreerimine?
V: Kliendiks registreerumine on Teile tasuta. Kui registreerite ennast kliendiks, siis saadame Teile esimese ostu sooritamiseks -10% sooduskoodi ja seda saate kohe esimese tellimuse puhul kaupade eest maksmisel kasutada.
K: Kas kliendikontoga kaasneb kohustus midagi osta?
V: Ei. Ostu võite sooritada täpselt endale sobival ajal. Kliendiks registreerumisel saate meie e-poe eripakkumistega paremini kursis olla. Samuti pakume registreeritud klientidele muid soodustusi ning eripakkumisi.